äntligen fredag

nu är det fredag igen, äntligen, tåget till min älskling går om cs 40 min. saaaknar ju dig så mkt <3 idag så gjorde jag klart ett kapitel i datakunskap. jag började igår *stolt* . haha. och så har jag och anni varit på stan och köpt julklappar, så köpte jag en ny tungpiercing till mig själv :) . nej nu måste jag skynda mig lite så jag inte missar tåget :D .

Älskling, du är det bästa som har hänt mig, du och jag livet ut <3

Jenny Andersson, du är verkligen som en syster för mig, du finns där jämt, när jag är ledsen eller glad. vi har varit ovänner en gång, och det va vi ett bra tag, men snälla aldrig igen. glöm aldrig att jag älskar dig, du är underbar <3
om jag tvingas vara utan dig, vill jag inte vara alls !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0