äntligen

nu är skolan slut, för ett tag iaf. inatt så sov jag hos min älskling, det va mys <3. 1 månad igår då. blir längre eller hur älskling, mkt längre. snart så ska jag åka till dig igen. men tåget går ju inte än så.. jag är stolt över jenny, hon har vunnit 2 biobiljetter i skolan, hon kom 2a på novelltävligen och på nutidskrysset :D .så hon ska bjuda mig på bio haha :D nej nu blire gå och fixa rummet lite, det är fruktansvärt stökigt, måste ju ha det fint och städat tills julafton.

Grattis i Efterskott Andreas, 18 år nu och grejer. hehe ;)

Christoffer Oskarsson, jag kan inte förklara med ord hur mkt jag älskar dig, det går bara inte. jag mår så fruktansvärt bra när jag är med dig, och jag skulle inte klara mig utan din närhet. baby Jag är farligt kär i dig <3


Pöööjz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0