trött

kl är bara 23:48 och jag är trött, det är lite ovanligt faktiskt. idag så har jag köpt en ny tröja, jätte fin faktiskt. och jag utvecklinmgssamtal eller vad det heter idag, och det gick jätte bra inget som va negativt förutom min höga sjukfrånvaro då. men det ska bättras. och idag så började jag med datakunskap i skolan och det va sjukt lätt asså, när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle jobba lite med det, men det blev 8 timmar. tror inte man kan kalla det lite faktiskt. men men nu ska jag gå och sova faktiskt, så jag kommer upp i tid imorgon. och imorgon blir det åka till arvika till min enda älskling, den här veckan har jag träffat dig välldigt mycket faktiskt, det har varit skönt. du ska veta att du är allt för mig, det bästa jag någonsin haft.

Grattis mamma :) <3


Pöööjz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0