03:20

svårt för att sova igen, sitter och tänker på allt som har hänt, och har kommit fram till att allt blir bara värre och värre. men jag antar att det går över som vanligt. jag har piersat mig men, jag har tagit ut den igen för jag passade inte i det, som sara sa , du kmr ångra det , och det gjorde jag, haha :) . men det är inte så konstigt när min läpp är dubbelt så stor som den ska vara, ;D . imorgon är det helg igen, jag hoppas den här helgen blir bättre än den förra, okej förra helgen va riktigt bra, förutom vissa saker, men jaja imorgon ska jag till molkom och va med sara och josef, och sen så åker jag hem på kvällen. på lördag har jag inte en aning om vad jag ska göra, sara åker ju till liseberg, och kmr hem på kvällen vid 11 och då ska jag följa med henne hem :).. gött att komma bort från stan då och då faktiskt, få rymma från karlstad i några timmar är inte fel faktiskt..  och så är det ju skolavslutning snart, går ur 9an, det skulle jag ha gjort förra året men, så dum som man är så sköter jag inte skolan. är så trött på skolan nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen faktiskt, ska bli riktigt gött att få slippa den nu ! :)

jaja, egentligen är det ingen ide att sova nu , för jag ska ändå upp om några timmar, men då kmr jag väl inte palla va kvar i skolan. men men det spelar väl inte så stor roll.

The perfect man är en grymt bra film, som alla borde se faktiskt :) i love hillary duff . :D

jaja Godnatt/morgon :) /// Stiiine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0