4 dagar

4 dagen instängd. jag sa till mamma att jag tror att jag håller på att bli galen, men hon tittade på mig och skrattade och sa "håller på", hon menade alltså att jag redan är galen. haha. min dator fuckar som aset, så nu sitter jag på mammas dator, och jag gillar inte den, och dom klagar på att jag har för hög musik så nu får jag inte lyssna på det heller. deprimerad börjar jag bli också, mamma säger att man kan bli det när man sitter inne för länge, ska man tro på det eller?. ähh skit samma. har faktiskt inte sett på en enda film idag. har sovit. ätit och spelat tv spel. och suttit här då. men vem bryr sig egentligen. snart kan jag gå igen och då blir det skola, drygt drygt och mer drygt, jag vill BYYYYTA! men nej då måste jag ringa örjan, och örjan säger att det inte finns plats. och då kmr stiiine säga, jag HOPPAR AV !!!

känns egentligen som om jag försöker i onödan, för jag tror inte att det kmr bli som jag vill ändå. oftast så blir det inte det. så jag är van. van vid att bli sårad pga för stora förhoppningar.

pöööjz !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0