goes blond :D

stiiine goes blond igen :D, idag så har jag sovit till kl 2 sen gick jag upp och satte mig vid datorn och satt där till kl 6 och då drog jag ut, och jävlar va skönt det va att va ute, efter 6 dagar instängd. shit så jävla otroligt skönt asså. jaja jag anni & jenny drog till bergvik så köpte jag blondering. sen drog vi hem, och nu har jag blonderat mig, det är orange, gult, blond och brunt typ. haha, men det får va så ett tag, håret är ganska slitet nu. men inte så illa :) . ska blondera mig mer på lördag elr söndag :) hehe. nej nu måste jag väl snart sova för ska upp till skolan, wihi kul, INTE. men jag måste om jag ska kunna gå ut liksom :). nu blire lägga in ny musik på mobilen :)

vem bryr sig om det egentligen ?


Pöööjz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0