helvete!

allt blev bara skit när jag kom hem, blev grinig och allt. vet inte varför heller, så jag började städa, så nu har jag sädat hela lägenheten, hoppas mamma blir glad :). och sen så läste jag nu att prison break börjar inte förenns 14 januari 2008, och jag är så arg !!! sista avsnittet va ju sååååååå spännande, jag kan inte vänta så länge, jag kmr bli helt galen... jaja, jenny ska sova här inatt, och snart kmr linn och då ska jag sätta i hennes löshår :). sen ska jag kolla på parlamentet =) igår kollade jag på alla avsnitt av hjälp haha, beställde den serien, jag va bara tvungen för det är ju så himla bra :D .  och nu blire mat, jag känner hur det kurrar i magen nu :D haha. imorgon fyller min älskling år :) <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0