jag har tråkigt, okej ?

10 saker om mig
2. Är du lycklig?  Lycklig vet jag inte, men jag lever iaf.
3. Är du uttråkad? ofta
4. Är du ledsen? Nej, men kan hända ibland
5. Är du italienare? nejnejnej
6. Är du gravid? Nej verkligen inte
7. Är du full? Nej tyvärr
8. Är du en cooling? Jag är väldens coolaste.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej det har dom aldrig varit

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag gjorde det
2. Har du nånsin blivit sårad? För många gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Många gånger
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? japp
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det har jag säkert, dum fråga liksom
7. Är du kär? Nej!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Nej, det håller ändå aldrig

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Hår
3. Katt eller hund? Katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola såklart finns inge bättre
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Utekvällar är bäst
8. Pengar eller lycka? Pengar är lycka
9. Dag eller natt? Natt.
10. MSN eller mobil? Mobilen är mitt liv   

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Många gånger
2. Brutit ett ben? Nej, har aldrig brutit någonting
3. Gjort nåt du ångrar? Alldeles för många gånger.  
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej haha.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, tyvärr måste man det ibland
6. Ätit en hel tårta? Nej men en halv kanske?
7. Gjort bort dig offentligt? Ibland, elr ganska ofta  
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja tyvärr. Och det har hänt
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja.
10. Velat försvinna? Ja, många gånger, men det har gått över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0