sömnlösa nätter.

nu ligger jag här igen. och kan inte sova. så är det varenda natt. och det börjar bli jobbigt. okej idag kanske det beror på att jag sov nästan hela dagen, typ från att jag kom hem från skolan till typ 9. men jag va ju så trött och mådde skit. emelie och jenny va här då och jag har inte en aning om vad dom gjorde undertiden jag sov. haha. nu ligger jenny och sover brevid mig och jag är vaken. vi har nyss kollat på 2 avsnitt av prison break, efterdet så somnade hon, och jag kollade på Desperate housewives. nu ska jag kolla på nån ny film med lidsey lohan (elr hur det stavas), orka bry sig om det . filmer heter iaf I Know Who Killed Me. om jag inte är trött efter det så blir det att kolla på hairspray. haha. imorgon är det bara halvdag i skolan. börjar kl 9 och slutar 10:45 då åker jag och jenny till huc :) . urs va röksugen jag blev nu kände jag. och orkar inte gå ut. elr rättare sagt, jag vågar inte gå ut själv, tänk om nån kommer och kidnappar mig. blir nog snus ist. mkt säkrare så :) . nej nu blire film .

pöööjz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0