hur länge?

nu sitter jag här igen, och gråter över dig. just nu önskar jag nog mest av allt att jag aldrig träffade dig, och att du inte betydde ett skit för mig. men i verkligheten så är allt annorlunda. du betyder allt för mig, och kommer alltid att göra. ibland så kommer du tillbaka till mig, och leker med mina känslor, men jag märker ingenting. jag blir glad när du ringer. nej jag blir inte glad, jag blir överlycklig. men hur länge ska jag orka ta den här skiten av dig, det är inte länge. jag har gått runt och hoppats på massa skit saker, som i själva värket aldrig kommer att hända .och just nu känns det som om hela världen rasade samman. jag förstår ingenting längre. snälla jag orkar inte mer nu, så sluta lek med mina känslor. du har sårat mig tillräckligt..

nu ska jag bo hos mormor ett tag igen, jag pallar inte med mamma längre, hon är bara sur och grinig som vanligt, och sen så ska vi tapetsera om mitt rum. men jag flyttar inte hem när det är klart, för jag pallar inte mer skit härifrån heller. helvetes liv, jag orkar fan inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0