med dig.

nyss kommit hem till mormor, så nu sitter jag ute på balkongen med datorn och röker & dricker cola, det är bäst :) , idag har jag varit i skolan och varit jätte duktig hehe. efter det så gick jag och jenny ner till stan och mötte linn, sen gick vi hem till henne och åt mat och såg på film, så somnade jag och jenny mitt i filmen, jag somnade med snus, de va inge gött när jag vaknade iaf :P imorgon är det skola igen. hehe och imorgon ska jag vara barnvakt. :)

en dag så kanske vi hittar tillbaka till varandra igen, det är min stora dröm iaf. det är dig tänker på när jag vaknar, det är du som är i mina tankar hela dagarna, och det är dig jag tänker på innan jag somnar, och dig jag drömmer om när jag sover. jag är kär i dig, jag älskar dig, du är mitt liv, mitt ljus, mitt allt. och det är dig jag vill dela mitt liv med, ingen annan. för det är med dig jag hör hemma. med dig så är jag lycklig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0