ont..

stukat foten typ, vet inte hur jag har lyckats. men men. idag vare skola och efter det gick jag hem och sov lite sen gick jag ut och tog en promenad med mormor, det behövdes faktiskt. sen när jag kom hem hade jag fruktansvärt ont i min fot. nu har jag kollat på 3 avsnitt av desperate housewives. galet bra va det alltså. och igår kollade jag på beck - det tysta skriket och paris hiltons nya film. bottoms up. den va rätt så bra faktiskt, tycker jag då som älskar paris ;). nu blire nog gå och städa mitt rum lite om jag orkar stå på foten såklart, men det får jag hoppas. snart är det helg igen. eller ja snart och snart, det är 4 dagar kvar, men det går fort. det brukar göra det iaf :). på lördag fyller ju anni år och hon måste ju firas. och jag tänker fira henne även om hon är med eller inte. så får det bli ;) hehe

linn är otroligt bra.
och jag gillar om henne välldigt mkt <3


och glöm inte, varje dag på torget kl 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0