sjuk.

så va man sjuk igen, feber och ont i halsen som fan, så jag kan inte ens röka. så det blir sluta nu, och jag hoppas att jag lyckas :) . helgen har inte alls varit bra faktiskt. elr ja fredan va lite bra en stund. men sen blev det skit. och hela lördan va skit faktiskt. så nu blire ta det lungt i några helgen tror jag. te helgen blire nog va ute men inte dricka. och helgen efter det ska jag och jenny till ULLARED och köpa massa grejer. längtar som fan :) har aldrig varit där så det ska bli riktigt kul, blir borta hela helgen. gött att komma bort från KD. och nu blire ladda ner PB också. har väntat en vecka . en låååång vecka :P . min mobil har inte kommit än heller, men den kmr väl i veckan elr nästa vecka. hehe, bara att vänta :) .  och jag har tagit ur löshåret med så nu är håret kort igen, rätt skönt. & så har jag färgat det med, blev ganska nöjd faktiskt :)

vi är fast här. i en kall värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0