slutat.

nu är väggen uppe, så nu har jag en vägg rakt igen rummet, framför sängen. helt galet. sjuk idag igen. och så har jag slutat röka nu med. det känns bra men ändå förjävligt, har egentligen lust att döda alla som säger ngt till mig nu, för jag är så irriterad på allt och alla. men jag hoppas att det går över. jag ska klara det här :) igår kollade jag på PB, och jag börjar bli kär tror jag. i ett tv-program, jag undrar om man kan det, eller så är det bara att jag är beroende av det och blir helt galen varje gång det kommer ett nytt avsnitt. nej nu blire gå och hitta på ngt innan jag blir helt galen igen. :)


Bäst just nu :)
Shazaam - Hustle ♥
Kaggen o Motti - Party all night long (Fyllelåt!)
DnS  & Sircuz - Vi Ger Dig Vårt Stöd
Hinder- lips of an angel

@ -           - Tonii -^^-       :    

Ställer upp för dig, vad som än händer!  du är den bästa granne man kan ha !
jag måste bara säga desamma. jag har så galet roligt tsm med dig toni.
 jag är glad att just du är min granne :) , även om du spelar välldigt hög musik
ibland och jag dampar på dig så älskar jag dig, hoppas du vet det vännen :) <3



jag saknar dig galet mkt alexander kling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0