tack & hej då !

vaknade nu av att jenny ringde. tänkte inte svara men hon slutade aldrig att ringa. så nu är jag jätte pigg. idag ska jag va barnvakt, galet tråkigt. men mina bröder har börjat vara snälla mot mig nu :) . och igår så skulle jag ju se på beck, och sen ringa linn, men jag somnade :( . hehe . nej nu blire nog gå och röka, sen äta frulle ;) .

jag tänkte fråga dig en sak, du sa att jag va din bästa vän, du sa att du aldrig skulle lämna mig, ingenting skulle få förstöra mellan oss. vad fan va det för skitsnack. inte för att jag bryr mig så mkt, jag är mest glad. men i helvete kunde du säga något sånt? och orden jag skriver här nu är mina sista ord till dig, tack & hej då !


stiiine.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0