tack vare dig!

aldrig mer nu, så har jag sagt många gånger. men jag hoppas nu att jag kan hålla det. du ska aldrig mer få leka med mina känslor aldrig mer få såra mig. för så mkt som du sårade mig igår, så mkt har aldrig någon sårat mig förut. första tanken va, jag ger upp, jag ville bort, föralltid...
men tack vare dig, du vet vem du är, så är jag kvar här. och du fick mig att må så mkt bättre på bara några minuter, dina ord dom värmde värkligen. när du kramade om mig och sa att det kommer bli bra. så kännde jag att jag ska orka, jag ska orka kämpa vidare. tack gubben. du är underbar. och jag är glad att du hjälpte mig så som du gjorde. kommer aldrig att glömma det. för hade du inte kommit just då. så hade jag inte funnits kvar.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0