torsdag.

ingen skola idag då, rätt skönt att vara borta en dag. shit, imorgon är det fredag igen. veckorna går så fort. imorgon blire nog sätta i mitt älskade löshår igen, klarar mig inte utan det. sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, det märks väl. jag vill ut, men jag vill ändå inte ut. men det blir nog att jag går ut. för jag kan inte sitta inne en hel dag. haha :) . på lördag ska jag följa med linn på annielles dansuppvisning kl 11 eller 12, och sen ska jag fika med familjen, sen på kvällen blir det ut och fira anni :). ja och inatt så kollade jag på alla filmer som jag skulle se, helt galet bra va dom :) .  nej nu funderar jag på om jag ska gå ut och gå lite. skulle va skönt faktiskt.

och jo en sak, jag saknar kärlek så mkt så att det gör ont i mig..
jag hatar alla lyckliga par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0