3 år ...

Jag glömmer aldrig den här natten, som va för 3 år sen, jag låg i min säg hos min fosterfamilj som jag bodde hos då. jag fick riktigt hög feber, så hög så att jag inte kunde sova. jag fick dra på mig massa täcken för jag trodde att jag skulle frysa ihjäl. men sen blev det alldeles för varmt igen, så jag fick ta av mig dom igen. och så höll det på hela natten, jag grät i timmar och bara ville hem, vissa stunder så kändes det som om jag skulle sluta andas. jag va rädd, rädd för att försvinna, jag visste inte vad som va fel.. men på morgonen kom mamma plötsligt in i "mitt" rum. jag förstod ingenting, för jag va ju inte hemma, fattade inte vad hon gjorde där. men hon kom dit för att berätta att min morbror hade lämnat oss på natten. han hade tagit överdos, jag visste inte vad jag skulle göra eller säga när mamma berättade, så jag började bara skrika och gråta. och tårarna tog aldrig slut. och då sa hon att nu stine nu åker vi hem. du ska få slippa det här.. men ingenting blev bättre av det. han va borta, min morbror som stod mig riktigt nära hade lämnat mig. och jag visste att han aldrig mer skulle komma tillbaka...

ibland undrar jag att jag kanske blev så sjuk för att han försvann..

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, där lever du kvar föralltid, jag önskar att en dag kommer du och knackar på min dörr och allt är som vanligt igen. men det kommer aldrig hända. dagen du dog, så dog en del av mig. du tog alltid hand om mig, du brydde dig alltid. du berättade för dina vänner hur mkt du tyckte om mig och att jag va din ögonsten.. det va mormor som berättade det för mig att du sa så om mig. jag blev så glad att jag började gråta. Jag vill att du ska komma tillbaka nu, kan någon väcka mig ur denna mardröm. snälla kom hem igen..jag har aldrig sagt att jag älskar dig, men jag hoppas att det inte är försent nu jag hoppas att du hör mig. för jag älskar dig av hela mitt hjärta. <3

tack till alla som ställer upp, det betyder grymt mkt för mig.. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0