kärlek <3

så nu har man möblerat om rummet fast det är ganska stökigt nu då så jag får nog fortsätta städa snart. men det blev ganska mysigt och jag hoppas att jag trivs lite bättre nu än vad jag gjorde förut. och om ca 6½ timme ska jag upp & gå till skolan. skolkort imorgon då. illa liksom. sen så kmr nog prison break avsnitt nr 2 imorgon om jag inte har helt fel. har ju väntat en hel vecka på det nu, men det är ju värt det. bästa serien som någonsin gjorts. galet spännande är det. själv så har man ju båda boxarna ;) och imorgon blire nog träffa älsklingen en stund också. saknar dig redan liksom & det va bara 7 timmar sen jag träffade dig , och efter det blire antagligen kolla på film med anni hemma hos henne, eftersom inte hennes mamma är hemma, så kan jag va där. hehe.


image23
Jag och anni för bra länge sen, när jag va blond och grejer :).



// stiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0