tänker tillbaks

skola idag igen, så trött på skiten. idag så åt jag, jenny, linda & malin på Mcdonalds, galet gott :) , och jag har skaffat mig lös naglar nu, svårt att skriva men jag får stå ut :) imorgon äre fredag igen, veckorna går riktigt fort tycker jag. jag älskar verkligen helgerna, slipper skolan, kan va uppe hur länge jag vill utan att tänka på att jag måste upp tidigt :) .. och jo en sak till, på helgerna äre fest, och det är ju så galet kul :) ..
jag hatar alla lyckliga par, jag hatar alla lyckliga slut. många har sagt till mig att jag har hela livet framför mig att hitta nån att leva med, nån att bli älskad av. men hur lång tid har man egentligen. det vet ju inte ni, ni har ingenaning.

för mycket svek, såklart att du drar, du pallade inte trycket mer. men kom tillbaks, jag ska bättra mig inte göra fler misstag ska ändra på mig helt för nu vet jag vad jag vill ha. jag kär på riktigt inga fler lögner dig vid min sida är allt jag behöver att ha..det är klart att minnen finns kvar. det är knaz att jag tänker tillbaks..



och jag måste bara säga att jag saknar mina kusiner välldigt mkt, alexander & johanna, tänk om allt va som förr när vi va små, då träffades vi iaf oftare än vad vi gör nu, 2 år sen sist nu eller? fan vad ja saknar er    <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0