ingetmer

vem fan tror du att du är som går runt och säger till mina polare att du inte tycker om att dom är med mig, för att det är dina polare också, du bestämmer inte över mig längre, det har du inte gjort på länge, herregud, och allt du säger gör mig förvirrad, och allt jag får höra. vet inte vad jag ska säga om det. ska jag skratta eller gråta? & sluta snacka när du inte vet ett skit. du kommer på första bästa saken och sen tror det är sant. blir så trötttttttt... först kallar du mig massa saker, sen säger du att det är tomt utan mig och shit. jag har en sak att säga om det, BULLSHIT!

fett bra dag idag faktiskt, har haft riktigt kul, tills en viss sak hände. menmen, ont har jag också. shit asså galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0