reklam

äntligen är jag klar med att sortera reklamen, jag är svart på fingrarna efter färg från pappret och jag har ont i ryggen, började typ 12- halv 1, och nu är kl 2 :P drryyygt, trött. nu sitter man här, och glor på film, 10 orsaker att hata dig. :) och ruttnar, & funderar på om jag ska plocka ner den andra datorn nu :P imorgon ska jag upp tidigt, ska till tullholmen och sitta med sara i biblioteket och göra mina hemstudier där ist. sen blire till molkom, och sara ska städa, kanske, bara kanske, så hjälper jag henne att städa, & sen ska vi göra oss iordning och sen blire stan och dricka Bacardiiiii razzz :) fett göttt :) nej nu blire nog sova, är grymt trött asså..

9 daaagar kvar nu :D längtar som aset :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0