Saknar dig mer & mer

igår blev det massa DH, feting bra. parlamentet va sjuk bra & det va gossip girl också. haha största Tvnörden är jag. idag äre sista dagen i skolan för mig på hela den här och nästa vecka. sjukt gött att slippa gå hit, nästa vecka blire hemma studier hela veckan :) kan inte klaga. blev nyss klar med alla excel prov också, hoppas det går bättre den här gången, blev inte nöjd med mitt vg som jag fick. haha låter ju sjukt men såäre. haha förr fick jag inte ens G och nu nöjer jag mig inte med VG. haha :)

Idag blire fest, såklart. Sara, Elin & Robin ska sova hos mig :) de är nice.

fan asså, jag fattar inte hur du kunde dra upp han, och säga vad han skulle tycka om han levde. du vet kanske inte att jag är så sjukt ledsen över att han inte finns kvar här. och igår när du drog upp allt så knäckte du mig totalt. hur kan du ens tänka tanken att säga så. det förstår jag inte.. det knäckte mig..

Jag Saknar dig mer & mer för varje dag, jag tänker på dig ofta, på det lilla vi hann med. men allt det lilla va så fruktansvärt bra. finns inga dåliga minnen med dig. fick jag önska mig vad som helst så skulle det vara att du kom tillbaka till mig. Vi kanske inte hade världens bästa kontakt, men fortfarande så älskar jag dig mer än livet. Jag trodde faktiskt att sorgen skulle gå över, men kanske inte. jag kommer ju aldrig glömma..så den försvinner nog aldrig. Jag älskar & Saknar dig / din ögonsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0