skolan

sitter i skolan, trött som ett as faktiskt, & det va nyss "slagsmål" i skolan, haha, lite knas sådär ;> . inatt så städade jag mitt rum för att jag inte kunde sova. så nu är det fint. och idag blire åka till kronoparken till Pappii, han ska fixa min dator :). de är nice. & snart så fyller jag ååår, 20 april.
igår va jag och anni på ikea för hon hade fått massor med pengar, så vi handlade saker till hennes lägenhet, jag bestämde allt och hon betalade, det va jätte kul, sen åkte vi hem till henne och lämnade sakerna och drack te, inte vanligt te utan, te med annat i ;)  va inte spec gott, för det va för sött hehe.

Jag har fått jobb också, haha. Relkamutdelare, inte världens bästa jobb, men får lite mer pengar varje månad iaf, det känns bra. jobbar bara 1 gång i veckan också :) skit bra.

Utan er, finns inte jag <3

Kommentarer
Postat av: Anni

klart det var kul just för att det var jag som fick betala ;D

2008-04-09 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0