Tankar

kan verkligen inte sova,  jag är trött men det går bara inte. alla tankar snurrar runt i huvudet och jag är faktiskt rädd för att sova, sjuk men så är det. kanske är det ensamheten som skrämmer mig mest. tanken av att sova ensam har skrämt mig länge nu, tanken av att vara ensam skrämmer mig lika mycket. men det är kanske något jag får leva med ett tag till.

visst jag mår inte bra, kan jag väl lika bra erkänna nu. kanske därför jag slänger ur mig massa onödiga saker ibland, eller kanske är det för att folk trycker ner mig jämt och ständigt. vem vet. inte jag iaf..

Idag, så vaknade jag av att en person ringde och väkte mig, inte det roligaste faktiskt. men då blev det att gå upp iallafall, sen blev det ner till stan, där mötte jag linn, emelie, jenny, amanda. och jag köpte, jacka, skor, klänning, tröja, mat, och nån hårgrejs :) riktigt nöjd är jag faktiskt, så det är väl bra. vid en 6 eller ngt åkte jag hem och lämnade alla mina saker, och sen efter det så blev det hem till Orrreeborre, vi kollade på stomp the yard. sjukt bra film. och sen blev det hem, och sitta här. & ruttnaaaaa.

Nu måste jag försöka sova. imorgon elr rättare sagt idag,blire skola ;(

Pusssssssss // S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0