3 veckor

sitter hemma hos pappi på kronoparken nu. orkade inte va hemma hos mammi längre så jag åkte hit (: men gud va tråkigt jag har, mår illa, har huvudvärk och hela köret, hungrig är jag också, men mat orkar jag inte göra, så jag får sitta här och tycka synd om mig själv. igår va en ganska bra kväll, förutom i slutet när de blev små tjafs, men sånt händer. iaf igår natt när jag och jenny skulle ta oss en cykel tur och träffa hemlig, så tänkte inte jag på vad jag gjorde, så jag pratade med enlil i telefon, rökte och cyklade samtidigt. tillslut släpper jag styret och börjar vingla, va kanske 30 cm från att åka ner i vattnet, så krockar jag och jenny, jag hamnade på gräset (jag har alltid tur), och jenny har stukat 2 fingrar och skrapsår på hakan och lite ont överallt, men fan va vi skrattar åt det, måste ha sett riktigt roligt ut. men natten slutade rätt bra med tanke på vad som hände oss :) .

imorgon fyller min älskade B, 16 år. och hon åker imorgon till IRAN, och är borta 3 veckor, jag kommer dö utan dig. fatta va ensam jag kommer känna mig utan dig.. 3 veckor är 3 vekor för länge..jag kommer döööööööö  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0