8 dagar kvar

hallå :) . vaknade utav mig själv idag *stolt* . annars måste ju typ pappa gå och tjata på mig hela dagen till kl blir runt 4-5. då är det dags att gå upp tycker jag. haha, nu blire snart frulle och ut på en rykare. sen blire in och sminka mig lite & fixa håret. sen blire nått annat :) . urs, den slynan ska också gå samma skola & samma linje som jag, gud vad jag bara kännde för att byta, men fan, jag ska inte byta för en liten slyna ska gå samma som jag :) fuck hennne. snart börjar vi dåra, bara 8 dagar kvar av sommarlovet nu. fan det känns som det har gått 3 veckor bara, kan bero på vad man gjort hela sommaren men, det ska man inte prata om. menmen, det kanske är skönt att skolan ska börja igen, tror faktiskt de kommer bli kul, och jag är ju nästan klar med alla kurser så jag kommer inte ha många lektioner, jag är klar med, engelska, samhällskunskap, datakunskap, matte & så tror jag de va ngt mer men de minns jag inte :) . nej nu blire frulle . pusssssssss

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

vem är slynan ?

2008-08-13 @ 21:20:28
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: stiiine

kan förklara när jag ser dig eller ngt :)

2008-08-14 @ 02:10:37
URL: http://stiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0