helgen :)

helgen har varit super bra. fredan blev de öl såklart, jag, emly & moa fixade oss hos moa och satt och pratade lite, de va mysigt, sen drog vi ut och drack. riktigt lyckad kväll faktiskt. förutom att jag fick fruktansvärd huvudvärk i slutet, igår blev det öl igen hemma hos emly i skoghall, bara massa tjejer, riktigt mysigt. vi åkte in till stan vid 1 tiden och träffade lite folk, sen drog vi upp till krp, så träffade jag baby, och grejer, blev lite för full. sen vid 4 kom nån och hämtade oss och körde hem folket, & sen åkte jag och moa runt med han lite, jag somnade ;( hah . idag vaknade jag och moa vid 3 eller ngt, då gick vi ut med hilda,. och nu sitter jag hemma och väntar på baby , och maaaaat :) måste springa och fixa iordning rummet lite nu :) . pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0