söndag -.-

söndag igen, blir alltid deprimerad på söndagar. konstigt nog, har absolut ingen aning varför, igår va det en grymt bra kväll igen, satt hemma hos joz och drack lite vodka och vin :) . sen drog vi oss mot hamnen, där dansade jag för alla jag såg typ :) , dom tyckte nog att jag va jätte jobbig och så. men jag hade iaf kul de va huvudsaken. efter hamnen drog vi oss mot stan, där träffade vi fullaste johan som drog sig på cykeln. sen badade jag och johan i älven, det va riktigt roligt faktiskt :) . men efter det blev allt skit fan, jag gjorde rätt men ändå ångrar jag det som fan. men men.. nu ska jag åka och träffa anni & sandra en sväng :) . ha en fortsatt tråkig söndag :) pussssss

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: AH FETT BRA KVÄLL XD

2008-08-03 @ 22:31:34
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0