Tidigt

nu har jag pillat lite mer med bloggen, och jag är super nöjd, måste bara säga tack igen j0z :) . klockan börjar bli ganska mkt nu också, jag ska ju upp rätt tidigt, måste hem och hämta lite mer saker, och så ska jag möta johan i stan kl 3. och då bär det av till molkom. så jag måste upp tidigt. blir sängen nu snart. ska bara lägga in lite kort, eftersom min kamera krånglat så har jag inte kunnat lägga in kort som jag tagit, så de får komma upp lite bilder nu ist (kommer i nästa inlägg).
idag har varit en riktigt dryg dag faktiskt, bara luggit hemma och slappat och sen åkte jag upp hit till pappi, har suttit vid datorn nästan exakt hela tiden, förutom när jag har varit ute och träffat robin och tagit lite "frisk" luft :). imorgon eller idag blir det, kl är långt över 12 men iaf, kommer bli rätt stressig känner jag på mig, eftersom jag är så morgontrött som jag är :)


Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

/e

2008-08-08 @ 04:50:17
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0