en vecka, två veckor

en vecka kvar till julafton, och två veckor till nyår. jag börjar känna mig lite stressad faktiskt. har inte köpt en enda julklapp, till veckan så ska jag och mamma gå och köpa en till baby iaf, fast den får han inte förens han kommer hem. jag måste också köpa skor till nyår, glitter och lösnaglar. och viktigast av allt, löshår!. nog om det

jag kom också på att jag måste storstäda mitt rum, & hänga upp lite tavlor, så jag trivs här inne, och det måste göras innan JUL. det är bara en vecka... åhh blir tokig... men men , sen kommer nog baby, vi ska se på efterlyst tsm. myspys

imorgon är det torsdag, och skola för första gången på 2 månader är det väl? ska faktiskt bli rätt skönt tror jag.

Kommentarer
Postat av: A

Har du fått dina linser än? :)

2008-12-17 @ 23:52:18
Postat av: stiiine

svar: nej tyvärr, jag fick ett melj om att jag inte kommer få dom, även om dom skrivit flera om att jag ska få dom. dom lurades.

2008-12-18 @ 17:56:11
URL: http://stiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0