ganska ofta

hallå. jag kom på att jag inte skrivit på 2 hela dagar, men jag har faktiskt tagit en liten paus från datorn, iaf i två dagar klarade jag mig. i lördags så va jag hemma hela dagen. på kvällen så kollade jag och mamma på film, det va mysigt, och senare på kvällen kom coffe, på söndagen, så kollade jag mamma och coffe på en rolig barnfilm, kommer inte ihåg vad den heter. och när den var slut åkte vi och köpte min nyårsklänning, kort kommer snart. och på kvällen så kollade jag och mamma film igen, om jag ska vara helt ärlig, så hade B rätt, när hon sa till mig att man mår bättre av att vara hemma med familjen. men hon har rätt ganska ofta. haha :) .

idag så har jag varit på möte med skolan och så, det gick ju bra enligt mig. på torsdag ska jag dit, va nere på iv hela dagen, och sen runt 1 eller ngt så kommer Fråga olle, till skolan. så ska sitta och lyssna på han. det kan bli kul.

snart kommer också jenny tror jag. hon sa det iaf förut, trevligt :)

hörs sen <3

Kommentarer
Postat av: b

jag har alltid rätt (a'





i skolan ska jag sjunga ;D talang tävling

2008-12-15 @ 14:19:37
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0