Godmorgon

kl är snart 8 och jag är redan vaken, jag håller på att vända på dygnet så jag kommer få min dator haha. igår så kollade jag på csi och efter det somnade jag, kl va väl runt 12-1, och det är fruktansvärt tidigt för mig, nu är jag hur pigg som helst, och det är riktigt skönt, jag har bara lite ont i huvudet, men det går snart över :) . vi sitter och kollar på vakna med the voise, alltid lika roligt faktiskt. vid 2 tiden så åker vi in till karlstad igen. funderar på att dra med mig coffe & kolla på nyårsklänning, jag måste hitta en innan dom tar slut. stressigt.  senare idag så ska vi vara barnvakt, ganska tråkigt men det är ett måste, jag hjälper alltid mamma på onsdagar så hon kan få komma hemmifrån i några timmar och slappna av. nu ska jag gå och sätta mig i soffan igen och kolla vidare innan det är slut, hörs sen :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0