imorgon är det nyår

ja nu är det inte långt kvar. imorgon är det nyår. äntligen, har längtat sen förra året ;) . idag har jag inte gjort speciellt mkt faktiskt, förutom att va hemma. brände mig på en locktång förut, så jag har jätte ont i handen nu, typiskt att jag ska göra ngt sånt just nu. kunde jag inte ha gjort det om 2 dagar eller så? 

nu så är älskling & jenny är. vi ska väl kolla på nån film snart, sen tror jag att jag ska sova för jag har ganska ont i huvudet, och är lite varm, och jag får absolut inte bli sjuk tills imorgon.

jag kanske inte hinner att skriva någonting imorgon, så jag tänkte berätta hur min dag kommer se ut ungefär.

kommer gå upp kl 11-12
tror vi ska möta moa i stan, hon skulle köpa någonting,
sen så åker vi hem till mig & börjar fixa oss.
runt 6 tiden så ska vi åka ner till stan och möta anna & hennes kompis
efter det så åker vi till emly, där ska vi dricka lite och käka pizza.
sen vet jag faktiskt inte vad som händer. men det märks.
men mycket kort kommer det bli iaf. nästan alla har kameror.

godnattt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0