Super nöjd

dumt nog somnade jag när jag skulle kolla på gg förut, men vaknade sen igen vid 9 tiden, skulle kolla om allt, men somnade igen, fast bara en liten stund då. när jag väl vaknade ingen kollade jag på pb ist och sen gg, och herregud säger jag bara. jag dör för båda. men säger inget mer.

imorgon på morgonen ska jag med mamma och handla, tidigt sa hon, så jag måste faktiskt sova snart, jag är rätt trött, och klockan är inte ens 12. det är ett under. haha. vi ska också kolla på klänning imorgon, men det kanske jag redan har skrivit , jag minns faktiskt inte.

fick ett till mejl idag, från färgadelinser. om att dom skickar linserna till veckan, jag är super nöjd :D

godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0