varje dag

jag sa igår att jag bara skulle spela lite spryro, men det blev ca 5 timmar. spelade till kl halv 6 imorse. haha. sen somnade jag ganska skönt. måndag idag, blev ingen skola för mig, har ingen lust till att gå till skolan faktiskt. jag som tänkte börja sköta skolan, va där varje dag och allt, men så kommer det inte att bli nu. mamma säger att det är mitt fel att jag mår som jag gör nu, jag tycker inte det egentligen, fast jag vet inte. det är inte roligt att läsa det här jag vet, därför funderar jag på igen, om jag ska ta bort min blogg... ?

Kommentarer
Postat av: Jenny a

Nej ta int ebort bloggen. va sk ajag då läsa om dagarna ?:(

2008-12-01 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0