Alla Hjärtans Dag

sitter i skolan, har lunch, maten va inte den godaste nej. sov hos min bebis inatt, det va mysigt =). imorgon kommer du hit :) förövrigt så har jag hittat en lägenhet till dig som jag tycker att vi ska bo i :). idag så fyller Mormor och Sara år. Grattis. och det är alla hjärtans dag, det är väl inge speciellt med det tycker jag, bara en ursäkt för att man ska få och ge bort saker typ? men men lite mysigt kanske det är. jag älskar ju rosor, hoppas jag får det sen :) senare så ska jag hem till mormor och fira henne, 60 år bara. inte mkt det. vi ska äta smörgåstårta och tårta och grejs, ska nog gå ut och gå efter det eller ngt. Igår så va mormor jätte snäll och fixade en provflaska med Paris Hiltons nya parfym till mig, Can Can. fan i helvete va gott den luktade, jag måste bara ha den!! ikväll så ska jag fixa mer på min blogg så den blir finare, jag blev faktiskt ganska nöjd med den. =) Nej nu blire gå ut och röka innan vi börjar, har projektarbete, tråååk är det faktiskt. trodde det skulle vara roligare men inte det..

Pussss / S

Kommentarer
Postat av: Sara

Fiint du fick till bloggen stumpan : )

2008-02-14 @ 16:40:42
URL: http://tarnqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0