Blodprov

trött, huvudvärk och magkattar, kan det bli bättre? jag orkar inte må dåligt hela tiden, så jag och mamma ska gå och ta blodprov på mig och se om de är ngt fel, men som vanligt så kommer dom typ säga, ´"nej det är inge fel på dig, du inbillar dig bara" eller nått liknande. JAG VILL MÅ BRA, för gudsskull, inte va trött jämt, jag orkar inte med min huvudvärk. jag Orkar inte ens va i skolan pga av att jag mår som jag mår. menmen.

Idag så upptäkte jag något riktigt bra. jag satt vid datorn och bara skrek ut.
STEP UP 2 HAR KOMMIIIIIIT :D , omg min älsklings film har blivit en 2a nu, så grymt glad är jag :)

Jag gick till skolan idag, de känndes grymt bra. tog bara 15 min typ. och jag gick inte så jätte fort men det känndes bra. Nu tänkte jag faktiskt att jag ska cykla till pekås och tillbaka :)

Pussss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0