Kom aldrig tillbaka.

igår så fyllde johan år, grattis. så vi skulle fira han, men vi han bara gå ca 200 meter från becka, så kom snutjävlarna och tog allt vi hade att dricka. lyckat, och dom sa att det inte känndes bra att hälla ut alltng, egentligen så tror jag attt dom log inombords. förstöra är allt dom vill, inge annat. jaja efter det så gick vi till down town och där satt vi i ungefär en timme, jag drack cider, mums :) efter det gick vi ner mot stan, och grabbarna gick in på Score, och sen Arena, dom lämnade mig och Becka ute liksom, men vi mötte linn och vi hade faktiskt as roligt, enligt mig iaf:) . när coffe kom ut från Arena så vinglade han fram, och jag har aldrig sett han så full, haha. rolig va han faktiskt. tog massa kort på sig själv och grejer, han hatar att va med på kort annars! menmen, vi kom hem vid halv 3, kvart i 3 typ. lagom =) . nu så sitter jag här, ensam igen, håller på att städa också, ser ut som fan i rummet, och så lyssnar jag på när mina bröder grinar oavbrutet typ, jag orkar seriöst inte, men kan inte göra så mkt. 

förlåt älskling, förlåt förlåt...jag älskar dig <3 

alltså jag börjar tröttna nu alltså, jag trodde aldrig att en person kunde förändras så mkt på så kort tid, det är otroligt.!

och jo en sak till, DU, du kan glömma min vänskap, kom aldrig tillbaka till mig, när han har lämnat dig. kom inte till mig och grina en gång till. så förbannat tröft är jag på ditt snack, det han gjorde,  är fan inte lika lågt som de du gjorde mot mig nu!. hoppas du vet att jag menar just dig!, jag ställde upp, men du svek mig! Det enda jag vill nu, är att ha tillbaka mina saker. sen behöver du aldrig mer höra av dig !!

Pussssss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0