mvg

Igår när jag kom till skolan, så fick jag tillbaka mitt Word arbete och prov, och jag fick MVG!!!, mitt första mvg, jag är så stolt och glad. Trodde aldrig att jag skulle lyckas med det. Igår låg jag bara hemma och sov nästan hela dagen, jag drömde en mardröm, och vaknade av att jag grät och kunde knappt andas, kändes som om nån strypte mig, riktigt läskigt faktiskt. Idag så va jag i skolan till Kl. 3, från kl.12-3 kollade vi på film och jag satt på en hård trä stol i 3 timmar utan att röra på mig typ och jag kan lova att jag hade ont i röven sen. Herregud. När jag kom hem så gjorde jag Toast, och la mig i sängen och kollade på gossip girl, så bra helt galet. Sen tröttnade jag på att vara inne, så jag åkte ner till stan och träffade Linn, Moa och Therese, det va roligt. så åt jag en Semla också, det va gott. Hehe. Nu ligger jag här i min underbart sköna säng. Fast det är tomt nu, älsklingen är inte här. Du åkte idag. Jag saknar dig ju liksom, kommer kanske inte få träffa dig på as länge liksom. Och jag tror att jag håller på att bli magsjuk eller vad det heter, mår illa hela tiden och är yr och så, men men sånt som händer. Sånt man får leva med. Hehe. Nej nu blire mer Gossip Girl.


Puss på er / S


Kommentarer
Postat av: BIKISEN

BRAAAAAA STINE MVG :D

2008-02-13 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0