Solat

har nyss kommit hem från stan, Jag , L & M solade. det va skönt faktiskt. hoppas bara jag blir brun till sommaren, jag vill inte gå runt och blända folk direkt, och jag måste seriöst börja träna nu, jag har sagt det välldig välldigt länge faktiskt, men det blir aldrig av. igår så gick jag iaf till mormor och tränade lite på hennes gå maskin. en bra början kanske? . tänkte faktiskt att jag ska gå ut och gå nu. det är ju så skönt väder ute.. över till en annan sak. snart ska jag kanske beställa nytt löshår, vet inte om jag ska ta 40 eller 45 Cm, men det märks väl då.nu tror jag att jag har 40 och det känns kort, och det jag hade innan va runt 45, och det såg mycket bättre ut, så jag tror det får bli 45.  Och på Onsdag så har jag och Älskling varit tsm i 3 månader. :) bara 3 månader kvar tills det är ett halvår nu då :) . och när det är 5 månader så fyller jag år :) hehe. Senare så kanske de blir att gå bort till A,  :)

Grattis Linda, 19 år nu =) ♥

Jag saknar Dig & Våran tid tillsammans, Malin <3



Jag kan inte leva utan dig Coffebaby<3  !


Pussss / S

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK gumman

2008-02-21 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0