03:39

nu är kl 03:39, och jag kan inte sova. andledningen till det är nog att min älskling inte ligger brevid mig och kramar om mig som han alltid gör. lovet är slut och jag får bara träffa dig på helgerna igen. jag har faktiskt inte kännt mig så ensam som jag gör nu, på riktigt länge. det är otroligt jobbigt faktiskt. jag vill bara va hemma i arvika med dig och bara mysa som vi alltid gör. men det går inte. skolan förstör allt. jag är riktigt lycklig för första gången i mitt liv. du är speciell, du är underbar. du är allt. du är mitt allt. jag lever för dig. Jag älskar dig.

idag så har jag kollat på Ciao Bella, den va väl okej, inte jätte bra. men den va bra. och så såg jag på Andra Avenyn, lika bra som vanligt :D. och så såg jag, Underbar och älskad av alla, den va faktiskt bra den med. och nyss såg jag Full of it, den va lite konstig men den va väl bra antar jag. nu ska jag nog se på nån annan film om jag hittar nån såklart, sova kan jag ju inte, det är helt omöjligt.  och jag ska upp om ca 4 timmar, fy fan va illa,. jag kommer aldrig klara det.. men men jag måste.


Riga Resan är bokad, vi åker 30 Januari och kommer hem 1 Februari, det kommer bli aaas kul hoppas jag iaf, längtar som en jävla dåre asså, blir köpa kläder, cigg och ja, mer saker. hehe. bara 3 veckor kvar typ :D


image55


20/11-07. Föralltid baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0