bloggbloggblogg..

Jo jag är lite trött faktiskt, kl är bara 02:00, för mig är det faktiskt tidigt. imorgon äre skola igen, tråååååååk. har nyss städat rummet, gött, nu slipper jag göra det imorgon. packat har jag gjort också. slipper det imorgon också =) . jag åker ju på ONSDAG, ska bli gött, men ändå tråkigt, får inte prata med älskkkkk.  har börjat titta på Gossip Girl, rätt så bra faktiskt, det duger iaf tills jag får se på heroes igen. läängtar till de :), nej nu kanske det är dags att sova, nej först blire kolla klart på Beck filmen jag satte på nyss. jaja.


Christoffer Oskarsson, Jag måste vara ärlig, du är det bästa som har hänt mig <3


Pööööjz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0