i skolan

så sitter man i skolan, äntligen fredag. imorgon ska jag sova riktigt länge, hoppas jag. igår så va jag en sväng uppe på kronoparken och hälsade på min pappa och mina syskon, min lillebror har precis lärt sig att gå :D och efter vi hade varit hos pappa så gick vi till robin en sväng och pratade lite med han, sen gick vi hem till jennys pappa och hälsade på. det är helt sjuk jag och jenny har typ bott grannar nästan hela livet men vi har aldrig träffat varandra. helt galet sjukt. idag blire nog lungt eller ngt, inget planerat än faktiskt. hungrig som en dåre är jag nu också, 20 min kvar till lunch, och det är inte den godaste maten heller, skånsk kallops eller ntg sånt konstigt. urs, nej nu måste jag nog börja jobba med mitt ist. älsklingen är här och stör mig, så jag har inte fått så mkt gjort nu. hehe.

vad som än händer så kommer jag att älska dig förallid

Pöööjz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0