tveka aldrig

Fredan va både bra och dålig, jag och jenny drack i väse, va inte så roligt faktiskt. inte så roligt som det brukar va. sen åkte vi ner till stan och mötte patricia, sen blev det skit skit skit. riktigt illa.. men det är sånt som händer, eller?. jaja igår va det fan as bra. hade roligt. jag gillar att vara med er, alltid roliga att vara med :). igår så gick jag faktiskt hem från norrstrand, och Coffe & Johan går verkligen fruktansvärt fort, så det brännde i benen, idag så har jag faktiskt lite träningsverk. hahah. älsklingen åkte för typ 3 timmar sen, och jag blir lika ledsen varje gång, känns så ensamt när du inte är här med mig. men men, ska nog gå bort till mormor och träna lite på hennes maskin. och sen blire nog se på andra avenyn om det har kommit ut. och sen spela need for seed :D.

Älskling, tveka aldrig på att jag älskar dig. Du är den enda för mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0