alltid nice

hejhej. är på hammarö nu igen. hemma hos B hon duschar nuu, sen blire nog städa lite mer i hennes rum., sen åker vi mot mig. och städar hos mig sen åker vi antagligen till RUUD :) <3 de är alltid nice. blev rud igår. jag åkte till krp mötte upp bästaste robert. och så kom B, så gíck vi från krp till rud, i den värmen, fifan , de va jobbigt ;) . sen kom Patricia. och så gick vi runt lite. och så massa annat som man inte orkar skriva här. sommaren har varit riktigt bra än så länge faktiskt, synd att inte vädret har varit så bra men. det har funkat för oss ändå tycker jag :) Jag lever livet iaf :) .
Jag vill fan på arvikafestivalen, men blir inge med det. jag skulle aldrig köpt det jävla mobilabbonemanget, då hade jag fan kunna åkt asså ;(. menmen sånt är livet, nu pallar jag inte dator mer..

svär du är finast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0