Bomstad

igår mådde jag inte så spec bra, sov bort halva dagen sen åkte jag och mamma & handlade, fick en film, en bok och godis typ :) , sen när vi kom hem så var jennyy här, så jag och jenny åkte och hämtade B;s moppe blev Mc och sen hemköp och köpte cola, sen blev det hem till mig. såg på movie och grejs :) , sen fick vi besök (:  nu blire åka mot stan, för jag har fått lön från gammla stället jag jobbade på, igen, jag får lön därifrån hela tiden tkr jag, men men, så blir köpa cigg kanske jordgubbar och sånt, sen blire åka mot bomstad, och B kommer dit :) <3. senare blire väl ngt annat :) . känns som det kommer bli en bra dag. och försöker fixa min bärbara dator också så jag kan lägga in kort från helgen, men det vill inte funka som det ska, men ikväll kanske den är fixad (hoppas) :D . nu tjatar jenny . så måste gå :D  Pööööjs

Bästa natten i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var köper du cigg???

2008-07-29 @ 18:11:40
Postat av: stiiine

vad spelar det för roll ? ;O

2008-07-30 @ 19:37:48
URL: http://stiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0