hamnen !

äntligen har jag slutat jobba, igår va sista dagen, stressad dag va det igår också. först kom jag hem från jobbet, sen kom B och frida, sen kom jenny, då drog vi ner mot stan och köpte in massa saker inför kvällen, sen blev det hem och fortsätta städa, senare kom sandra, anni och micke, men dom drog efter ett tag, och johan kom också, så söp vi till, senare gick vi mot hamnen, inte så kul som det va förr i tiden., menmen, idag blire väl dricka idag igen, hoppas jag, om vi får tag i ngt vill säga. köpte ett flak igår, men konstigt nog är det bara 4 kvar idag, vi trodde väl att det skulle räcka i 2 dagar men nej. haha :) . nej har inte tid att sitta här längre, har knappt kläder på mig och ser ut som fan, och kl är redan halv 7. så skynda skynda skynda! . hörs kanske sen :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0