Herrhagen

har precis kommit hem, eller ja en liten stund sen va det faktiskt, nu är ju kl 1 redan, och jag måste faktiskt snart sova. ska ju upp och jobba imorgon. urs. idag iaf, så åkte jag ner till stan och mötte emelie sen drog jag hem på en gång, då satt b och väntade på mig på orrholmen, så gick vi upp till mormor och satt där i 2 timmar och pratade om massa saker, intressanta saker faktiskt, mormor vet mkt :) , sen drog vi till skoghall för att lämna fridas moppe, där träffade vi även mulin, stog och pratade med henne en stund tills vi upptäkte att himlen var SVART. då åkte vi, vi han köra några meter innan regnet slog ner. när vi kom hem till B så kom vi på att hon inte har någon nykel in så vi fick göra inbott i hennes lägenhet (Y), när vi kommer in så började det åska och blixra, självklart blev vi livrädda, men det gick över, B va dryg och satt vid datorn i nån timme, sen drog vi mot staden igen, åkte till herrhagen och träffade några pojkar, sen blev det hemmåt. när jag kom in i mitt rum så ligger mina gammla dagböcker på golvet, mamma hade hittat dom i nån låda, och herregud va hemsk jag va när jag va liten, kär i olika killar varje vecka, visste inte vem jag skulle välja hit och dit, haha riktigt kul att läsa faktiskt.. men men, nu ligger jag i sängen och tänkte faktiskt dra på filmen som jag började se på igår. "Boys dont cry" eller ngt sånt. så god natt på er :)

jag ska glömma dig nu, jag vill verkligen det, jag orkar inte med att vara ledsen över dig mer. du kommer bara vara en dröm för mig som aldrig blir verklighet. så lika bra att glömma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0