Huvudvärk

shoo, hemma från kil nu. dagen igår va bra, satt hemma och hade tråkigt som ett aaas, sen ringde jag hansen och följde med pojkarna till kil. blev sova där i en soffaa, vaknade vid 7-8 imorse av att robert stog och petade och pratade med mig, men somnade om pga min huvudvärk som va iilllaa, sen vaknade jag vid halv 11 igen, men lika illa huvudvärk, men upp gick jag, varmt som fan va de också, sov med täcke, byxor och hela köret. haha :) . sen vid 11 kom emmelie & hennes mamma och hämtade mig och körde in till stan, och så väntade jag med emmelie på hennes buss mot västerås. hon bjöd mig på maaat, sneeell :) haha.  snart så blire träffa jennypennybus. och då ska vi på stan och jag ska köpa glajjor och ny piercing till näsan och läppen (Y) , sen ikväll får jag se vad som händer, hoppas på något bra iaf. tror att patricia skulle komma, och så kommer min B heeem <333, tomt utan dig ditt aaaas..

Ismen - Beng som en snut ♥

Det hände en grej här förra månaden, vi satt i en lägenhet på högsta våningen, jag hade tagit massa svamp och syra, efter tillräkligt mkt syra kan man flyga, trodde jag och bestämde mig för att det är nog bäst att man prövar så jag öppnade fönstret och slängde mig ut det va då jag förstod att jag va beng som en snut (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0